-
Austrália
11.10.2014
18:00
44L -
Malajzia
25.10.2014
20:00
42L -
Bahrajn
08.11.2014
20:00
42L -
Čína
22.11.2014
20:000
43L -
Španielsko
06.12.2014
20:00
50L -
Monako
20.12.2014
20:00
59L -
Kanada
03.01.2015
20:00
53L -
Rakúsko
17.01.2015
20:00
53L -
Veľká Británia
31.01.2015
20:00
39L -
Nemecko
14.02.2015
20:00
50L -
Maďarsko
28.02.2015
20:00
50L -
Belgicko
14.03.2015
20:00
33L -
Taliansko
28.03.2015
20:00
40L -
Singapúr
11.04.2015
20:00
46L -
Japonsko
25.04.2015
20:00
40L -
Rusko
09.05.2015
20:00
39L -
USA
23.05.2015
20:00
42L -
Brazília
06.06.2015
20:00
53L -
Abú Zabí
20.06.2015
20:00
41L
-
Hockenheimring
04.07.2014
19:00
32kôl -
Oschersleben
18.07.2014
20:00
38kôl -
Hungaroring
01.08.2014
20:00
31kôl -
Norisring
15.08.2014
20:00
62kôl -
Moscow
29.08.2014
20:000
36kôl -
Spielberg
19.09.2014
20:00
35kôl -
Nürburgring
03.10.2014
20:00
37kôl -
Lausitzring
17.10.2014
20:00
39kôl -
Zandvoort
31.10.2014
20:00
33kôl -
Hockenheimring
14.11.2014
20:000
32kol
-
Hungaroring
07.10.2014
20:05
2x15m -
Red Bull
21.10.2014
20:05
2x15m -
Slovakia
04.11.2014
20:05
2x15m -
Panonia
18.11.2014
20:05
2x15m -
Salzburg
02.12.2014
20:05
2x15m -
Most
16.12.2014
20:05
2x15m -
Sachsering
30.12.2014
20:05
2x15m -
Assen
13.01.2015
20:05
2x15m -
Dijon
27.01.2015
20:05
2x15m -
Monza
10.02.2015
20:05
2x15m -
Valencia
24.02.2015
20:05
2x15m -
Brand Hatch
10.03.2015
20:050
2x25m -
Donington
24.03.2015
20:050
2x15m
-
Hockenheimring
25.11.2014
20:00
R S -
Slovakiaring
09.12.2014
20:00
R -
Hungaroring
23.12.2014
20:00
R -
Red Bull Ring
06.01.2014
20:00
R S -
Brno
20.01.2014
20:00
R -
Nürburgring
03.02.2014
20:00
R -
Panonia Ring
17.02.2014
20:00
R -
Norisring
03.03.2014
20:00
R S -
Kielce
17.03.2014
20:00
R -
Oschersleben
31.03.2014
20:00
R -
Salzburgring
14.04.2014
20:00
R S -
Sachsenring
28.04.2014
20:00
R -
Most
12.05.2014
20:00
R S -
Lausitzring
26.5.2014
20:00
R S
- Harmogram Vianočneho týždna + UptadePosted 10 roky ago
- Premiérový závod série GT opanoval VarmužkaPosted 10 roky ago
- Formula 1 VC ŠpanielskaPosted 10 roky ago
- Suzuki SalzburgRing.Posted 10 roky ago
Report ITC Franciacorta Round 1
- Updated: Duben 2, 2014

A máme tu první závod italské série Italian Touring Car, který se jel na okruhu Franciacorta, který byl technicky náročný a skrýval mnohé nástrahy např. v obrubnících, kde pokud jste udelali chybu, draze se Vám to vymstilo.
Nejprve jezdci se zúčastnili 15 min. kvalifikace, kterou vyhrál Ricciardo a za ním druhý byl Dzurech. Další pořadí je v níže uvedené tabulce.
1. race
Na startovním roštu se nám na první závod sešlo 20 jezdcù, kterí už netrpìlivì vyhlíželi zelené svìtlo, ale nejprve museli všichni povinnì odjet zahrívací kolo.
Startovní pole bylo následující: 1. R. de Lenardo,2. Dzurech, 3. Marek Kubán, 4. Klvač, 5. Krejčír, 6. Ecker, 7. Šindelka, 8. Adamovič,9. Kutka, 10. Kurtiš,11. Masar,12. Votýpka, 13. M. Hemmer,14. Marián Kubán,15. Kadlčík, 16. T. Hemmer, 17. Federico di Lenardo, 18. Králícek, 19. Tesar, 20. Maliar, který uzavíral startovní pole.
A je tu start.
R. Lenardovi vyšel dobre start, taky Markovi Kubánovi vyšel start a dostává se pred Dzurecha. Kubán ovšem chybuje v ostré vracence v druhém sektoru, kdy dostal smyk a bohužel došlo k lehkému kontaktu s Dzurechem, kdy se snažil smyk Kubán ukocírovat,
ale dostal se nakonec na trávník a tím ztratil nìkolik pozic. Klvač v predposlední zatáčce byl delší na brzdy a odnesl to pred ním Dzurech,kterého dostal do smyku a toho využívá Marek Kubán, který se dostává na 2. místo
a jak to probíhalo v hloubce startovního pole?
Rovnìž se tam diváci při pohledu na závod nenudili, kdy nebylo o tukance a kolize nouze, napr. Votýpka se nevešel do jedné ze zatácek,kdy mu Masár ne nechal dostatek místa a Votýpka musel přes zrádný obrubník mimo trávu
a pri návratu na trat došlo k ťukanci mezi ním a M. Hemmrem, bohužel této kolizi se vcas nestihl vyhnout Maliar, který se musí otáčet a počkat než ho predjedou ostatní vozy a propadá se polem na 19. pozici a zacíná stíhací jízdu.
Pro Votýpku konèí první závod v prvním kole.
Tesar s Maliarem využívají na startu chyb Marka Kubána, T. Hemmera a P. Králíčka a dostávají se pred nì, Maliar na konci cílové rovinky se dostává pred Tesare a Kadlečíka. Kadlečík dìlá chybu a dostává se mimo trat, kterému se bohužel
nestihl vyhnout včas Tomáš Hemmer, ale stnažil se po nehodì z mimo tratì pred Králíèka ještì dostat.
Po prvním kole je poradí následující: 1. R. di Lenardo, 2. Marián Kubán, 3. Klváč, 4. Ecker, 5. Krejčír, 6. Šindelka, 7. Dzurech,8. Kuťka, 9. Kurtiš, 10. F. di Lenardo, 11. Adamovič, 12. Masar, 13. Marián Kubán, 14. Tesar, 15. M. Hemmer, 16. Králíček, 17. Kadlečík, 18. Maliar, 19. T. Hemmer, 20. Votýpka, pro kterého skoncil závod a uzavírá startovní pole.
Na konci cílové rovinky ve 2. kole probìhlo pár ťukancù medzi jezdci a to tím, že Ecker šel pozdì na brzdy a už se nevešel do pravotocivé zatáčky a schytal ťukanec od Klvača, který musel lehce mimo trat, pri cemž Ecker dostal ještì smyk a odnesl to Krejčíra a chyb využívá Šindelka, který se tak dostává na 4. místo.
Kuťka ve druhém kole odolává tlaku Kurtiše a F. di Lenarda a právì Kuťka dìlá chybu vlevo točivé zatáčce a dostává se do písku a jeho chyb využívá Adamovič, který se dostal na 9. pozici a Kuťka se na trať dostal na 10. pozici. Ecker po tìch ťukancích na cílové rovince odstupuje z prvního závodu a na jeho pozici se dostává Masar, který ale následnì chybuje smykem a dostává se mimo trať a toho využívá na 11. pozici brzdí o nìco dřív pře jednou zatáčou a dostává se pøes nìho Masar, který ale chybuje a dostává se mimo trať a toho využívá Tesař, která se dostává na 11. pozici a za ním ho stíhá Michal Hemmer a Tesaø dìlá chybu technickém úseku zatáček na konci druhého sektoru
a dostává se přes něj M. Hemmer. Tesař chybuji na začátku třetího sektoru, jak je pravá zatáčka před nejdelší rovinkou, která končí před boxi a dostává se přes něj Marián Kubán následován Masarem a Tesaø se propadá na 14. pozici následován 15. Maliarem 16. Tomášem Hemmrem, 17 . Kadlečíkem,18.Králíčkem, který uzavírá startovní pole.
Kuťka chybuji na konci druhého kola u pravo levotočivé zatáčky, kde je zrádný levý obrubník na který se dostává a kope ho do písku a propadá se za Tesaře na 14. pozici.
Ve třetím kole pøedjíždí na konci cílové rovinky Kuka Tesaøe, ale dostává se v zápìtí v další zatáèce na ošemetný obrubník, který rád kope a propadá se na 17. pozici, kde i pøes pár kotrmelcù dál pokračuje v závodì a svádí souboje s Tomášem Hemmrem, který jede na 16. pozici a odolává mu celé jedno třetí kolo, kde ovšem mu podlehne na začátku 4. kola na konci cílové rovinky a Tomáš Hemmer se propadá na 17. pozici.
Tomáš Hemmer se ho snaží dohnat ve 4. kole Kuťku, ale T. Hemmer chybuje v technické pasáži, kde je levá zatáčka a hned pravá se zrádnými obrubníky, na který bohužel najel a šel párkrát přes strechu, následnì se oklepal a pokračoval dál v závodì, i když jeho auto zrejmì muselo být znaènì poškozený.
Pořadí na zaèátku 5. kola bylo následující 1. R.di Lenardo, 2. Marek Kubán, 3. Klvač,4. Šindelka, 5. Dzurech, 6. Krejčír, 7. F. di Lenardo, 8. Kurtiš, 9. Adamovič, 10. M. Hemmer, 11. Marián Kubán, 12. Masar, 13. Tesař, 14. Maliar, 15. Kadlečík, 16. T.Hemmer, 17. Kuťka.
V 7. kole se mìnilo pořadí v hloubce startovního pole od 12 do 16 místa, kdy diváci nemìli nouze o předjíždìcí souboje, kdy Tesař udìlal chybu mimo trať a následnì divákùm za trnulo, když Tesař udìlal chybu na začátku pravé zatáčky, kde následuje dlouhá rovinka před vjetím k cíly a šel párkrát přes strechu, ale ustál to a pokraèoval stíhací jízdou za jezdci,
a propadl se na 16. pozici a snažil se posléze stíhací jízdou dohnat časovou ztrátu, což se mu to povedlo v 11. kole, kdy se dotáhl na Kadlečíka, kterého se snaží zvyklat k nìjaké chybì.Mezitím ve 12 kole zajel do boxù Kuťka a zařadil se po výjezdu z boxu za nì na 15. pozici.
Ve 13. kole ohleduplnì pouští T.Hemmer soupeřující dvojici Kadlečíka a Tesaře. Kadlečík drží za sebou Tesaře témìř dvì kola, kdy Tesařovi podlehne v druhém sektoru, kde Kadlečík vyjede při brždìní mimo trať a u Tesaře se pozice už nemìní a dojíždí na ní až do cíle.
Bìhem závodu na 25 min. se vytvořili souperující skupinky, u kterých to prevážnì zùstalo až do konce nebo si mìnili pozice v kolech, při zasádní zmìna přišla v 18. kole, kdy se Dzurech dotáhl na R. di Lendarda a dojel si pro své první vítìzství v nové ITC sérii v prvním závodì.
Konečné pořadí po 25 min. je následující:1. Dzurech, 2. R. di Lenardo, 3. Šindelka, 4. Klvač, 5. Krejčír, 6. Marek Kubán, 7. Adamovič,8. Kurtiš, 9. F. di Lenardo, 10. Marián Kubán, 11. Maliar, 12. Tesař, 13.M. Hemmer, 14. Kuťka, 15. Kadlečík, 16. T. Hemmer, 17. Králíček, 18. Masar (DNF), 19. Ecker (DNF),20. Votýpka (DNF)
2. race:
Do druhého závodu, který se jel opìt na 25 min, se pořadí na startovní rošt mìnilo podle pravidel ITC série, kdy se prehodilo pořadí, tak jak jezdci dojeli z prvního závodu.
Startovní rošt je následujicí:1. Králíček, 2. T. Hemmer, 3. Kadlečík, 4. M. Hemmer, 5. Tesař, 6. Maliar, 7. Marián Kubán, 8. F. di Lenardo, 9. Kurtiš, 10. Adamovič,11. Marek Kubán, 12. Krejčír, 13. Klvač, 14. Šindelka, 15. R. di Lenardo, 16. Dzurech, 17. Masar, 18. Votýpka a uzavírající startovní pole 19. Kuťka.
Tentokrát jen 19. jezdcù nastoupilo do zahřívacího kola. Diváci netrpìlivì oèekávali vzrušující závod, kdy se v prvním závodì nenudili a doufali, že i druhý závod bude napínavý.
Spouštìjí se zelené svìtla a je tu start. Králíček vyjíždí bezchybnì spolu s dalšími jezdci, zvládají èistì první ostrou zatáèku na konci cílové rovinky jen v ní je dlouhý Tesař a z 5. místa nám vyjíždí mimo trať, první zatáèka se obešla bez kolizí.
Hned v následující zatáčce využívá menšího zaváhání Králíčka Kadlečíka a z trtího místo se dostává do vedení, Králíčeka na konci této zastávky dostává menší smyk a bohužel nestačí včas reagovat Maliar a dostávají spolu do kontaktu a propadají se startovním polem na zadní pozice (Králíček 18. a Maliar 19).
Vedení závodu v pùlce prvního kola si drží Kadlečík, 2. M. Hemmer, 3. Marek Kubán (z 11. startovní pozice), 4. Klvač, který se na tuto pozici propracoval z 13. pozice na startu, 5. R. di Lenardo ( dokonce až z 15.), 6. byl na chvíli F. di Lenardo, který ale udìlal chybu při nájezdu na nejdelší rovinku na trati na pravý obrubník, kterýho kope a propadá se startovním pozici a jeho pozici zaujímá T. Hemmer.
Jenže se nám ještì zmìní pořadí na konci dlouhé rovinky před cílovkou, kdy do M. Hemmera lehce ťukne R. di Lenardo a posílá ho do smyku mimo trať. První dvì kola nám přinesli změny v pořadí. Mezitím musel ve druhém kole do boxù F. di Lenardo.
Po 2. kole je pořadí následující: 1. Kadlečík,2. Marek Kubán, 3. R. di Lenardo, 4, Klvač, 5. M. Hemmer, 6. Šindelka, 7. Kurtiš, 8. Krejčír, 9. Kuťka, 10. Kubán, 11. Tesař, 12. Maliar, 13. Votýpka,14. Dzurech, 15. F. di Lenardo ( v boxech na opravì) 16. T. Hemmer, 17. Adamovič, 18. Masar a uzavírající pole 19. Králíček.
V prùbìhu 3. kola se nám vytvořila na čele skupinka 4 jezdcù -1. Kadlečík, 2. Marek Kubán, 3. R. di Lenardo, 4. Klváč. Klváč chybuje v nájezdu na nejdelší rovinku a propadá se za Šindelku a další jezdce.
O pár metrù pozdìji Kubán dìlá chybu na konci rovinky u boxù, kde je dlouhý na brzdy a předjíždího R. di Lenardo. který se zároveň na začátku třetího kola dotáhl na prvního Kadlečíka a snaží se na nej útočit.
Osamocenì jede na 4. Šindelka, který stíhá první trojici následován další skupinkou jezdcù a to 5. M. Hemmrem, 6. Krejčírem, 7. Klvačem, 8. Kuťkou, na 9. pozici je stíhá Marián Kubán,
kterého stíhá další skupinka jezdcù a to 10. Kurtišem, 11. Maliarem, 12. Tesařem, 13.Dzurechem a 14. Votýpkou a za nimi je stíhá na 15. Adamovič, 16. Masar, 17. T. Hemmer, 18. Králíček, a 19. F. di Lenardo,
který jede na poslední pozici kvùli opravì v boxech v druhém kole.
V 4. kole předjíždí Kadlečíka R. di Lenardo. a zujímá se vedení, při nájezdu na nejdelší rovinku v této zatáčce předjíždí Marek Kubán Kadlečíka následován 4. Šindelkou.
Za nimi jede skupinka s min. časovými rozestupy 5. M. Hemmer, 6. Klvač, 7. Kuťka a za nimi s menší časovou ztrátou jede na 8. Krejčír, kterého stíhá další skupinka na 9. Marianem Kubánem, 10. Dzurechem,11. Kurtišem, 12. Maliarem a za nimi jedoucí skupinka s menší časovou ztrátou 13. Tesař a 14. Votýpka následován jednotlivci 15. Adamovičem, 16. Masarem, 17. T. Hemmermem, 18. Králíčkem a posledním 19. F. di Lenardem.
Diváci se při závodì vùbec nenudili a sledovali strhující závod.
Na konci 5. kola se dostává s lepším výjezdem na nejdelší rovinku Šindelka, který předjíždí Kadlečíka a tak se dostává na třetí pozici a začíná stíhat 2. Marka Kubána a vedoucího jezdce R. di Lenarda, kterí vjíždí do 6 kola, ale vraťme se ještì ke skupince
jedoucí za nimi, kdy nakonci nejdelší rovinky neubrzdí Klvač svùj Peugeot a dostává ťukanec M. Hemmer jedoucí na 5. pozici a snaží se brždìním ukočírovat začínající smyk, při čemž se pretočí Klvač a lehce do nìj naráží Kuťka, který se mu snaží tak tak vyhnout.
Takže pořadí této skupinky je při vjezdu do 6. kola 5. Kuťka 6. M. Hemmer,7. Klvač, který ještì k tomu chybuje při nájezdu na levý obrubník a vyhazuje ho to do písku a jeho chybu využívá Krejčír, který se tak z 8 pozice posouvá na 7.
Za nimi jede skupinka jezdcù na 9. Dzurech 10. Kurtiš a 11. Maliar na začátku startovní rovinka v 6 kole má lepší výjezd Tesař, který se dostává před Mariána Kubána a za ním Adamovič pøed Votýpku následován tìsnì Masar, takže diváci netrpìlivì sledují tuto bojují skupinku. Za touto skupinkou jede na 17. T. Hemmer následován 18. F. di Lenardem a 19. Králíčkem.
Na začátku 3. sektoru chybuje v 8. kole ve 12 min. závodu R. di Lenardo a vjíždí do písku a vedení se ujímá tak Marek Kubán následován s menší časovou ztrátou na 3.Šindelka.
Za nimi už se vytvořila vìtší časová ztráta a na 4 . pozice Kadlečík, následován s menším odestupem dvojící na 5. Kuťkou a 6. M. Hemmrem, pronásledován za nimi s časovou ztrátou na 7.Krejčíra, na kterého se na 8. dotahuje Dzurech,
který lehce ťuká pøi brždìní do zatáčky při nájezdu na nejdelší rovinku tratì do Krejčíra a dostal smyk a jeho chyb využívá Klvač, který se tak dostává před Dzurecha na 8. a před Dzurecha se stihne ještì protáhnout na 9. Kurtiš Dzurech jede nakonec na 10. pozici.
Za nimi jede skupinka jezdcù na 11. Maliar, 12. Tesař, 13. Marián Kubán, 14. Masar, 15. T. Hemmer, 16 Adamovič, 17. Králíček, 18. F. di Lenardo (V 6. kole F. di Lenardo udìlal jezdeckou chybu na 18. pozici, kdy v druhém sektoru se dostal do smyku a následnì ukončil závod.)
a poslední 19. Votýpka, který končí v boxech, protože nedobrzdil v 6. kole v jedné z technických pasáží, kde je levá zatáèka s obrubníkem následující hned pravou s obrubníkem ťuknul Adamoviče a skončil ve svodidlech, Adamovič pokračoval.
V 9. kole v druhém sektoru se nám mìní vedoucí pozice, kdy na první místo se dostává zpátky R. di Lenardo, 2. je Marek Kubán, 3. je sleduje Šindelka. na 4. s časovou ztrátou pak jede Kadlečík a za ním 5. M. Hemmer,
V 10. kole v 14 min. 40 s. se nám vytvořila skupinka jezdcù 6. Krejčír, 7.Klvač a 8. Kurtiš, kde se Klvač jedním nedovoleným ťuknutím při brždìní dostal pøed Krejčíre na 6. pozici a za nimi je sleduje Kurtiš.
S vìtším odestupem za nimi jede na 9. Dzurech, 10. Maliar, 11. Tesař, 12. Marián Kubán, který odolává tlaku 13. Masara a za nimi jedoucí na 14. Adamovič, v boxech byl na 15. Kuťka, na 16. T. Hemmer, který svádí s 17. Adamovičem pøř vjezdu na cílovcu souboj kolo na kolo a bohužel Adamovič je na cílovce rychlejší a dostává se před T. Hemmer,
který jede nakonec na 15. místì, protože v boxech se o tyto dvì pozice propadl z 15. Kuťka. a za nimi s časovou ztrátou jede 17. Králíček.
Na zaèátku 21 min. 16 kola, využívá lepší výjezd na startovní rovinku Šindelka a předjíždí Marka Kubána, na 1. jede R. di Lenardo, ještì se podíváme, jak to probíhá na pozicích za nimi. 4. jede Dzurech s menším rozestupem za ním 5. Klvač pronásleduje je 6. M. Hemmer, 7. za ním Krejčír. na 8. Kurtiš, 9.Maliar, který bojuje s dotírajícím 10. Tesařem,
11. jede Kadlčík, 12. Marián Kubán, 13. Jan Masár, 14. Adamovič, 15. T. Hemmer, 16. Králíček, 17.Kuťka (ukončuje závod po vyjetí z boxu ,DNF), 18. F. di Lenardo (DNF), 19. Votýpka (DNF).
Na konci 18 kola v 24 min. 35 s. v zatáčce před nájezdem na nejdelší rovinku dìlá osudnou chybu R. di Lenardo a vedení si ujímá Šindelka.¨
Jak dopadl tento strhující závod, zde je konečné pořadí:
1. Šindelka, 2. R. di Lenardo, 3. Marek Kubán, 4. Dzurech, 5. Klvač, 6. Krejčír, 7. Kurtiš, 8. Maliar, 9. Tesař, 10. Hemmer, 11. Kadlèík, 12. Marián Kubán, 13.Masar, 14. Adamovič, 15. T. Hemmer, 16. Králíček, 17. Kuťka (DNF), 18, F. di Lenardo (DNF), 19. Votýpka (DNF).
Po shlédnutí obou závodù bych chtìl jenom dodat, že by se k sobì mìli jezdci chovat v rámci fer play, kde si s nekterými ťukanci pomohli o lepší pozice atd.
Také bych Vás chtìl pozvat na 2. závod této série, který se bude konat na trati v Misano dne 8.4. 2014.
Michal Krejcir
2.4.2014 at 10.00
Pěknej report