-
Austrália
11.10.2014
18:00
44L -
Malajzia
25.10.2014
20:00
42L -
Bahrajn
08.11.2014
20:00
42L -
Čína
22.11.2014
20:000
43L -
Španielsko
06.12.2014
20:00
50L -
Monako
20.12.2014
20:00
59L -
Kanada
03.01.2015
20:00
53L -
Rakúsko
17.01.2015
20:00
53L -
Veľká Británia
31.01.2015
20:00
39L -
Nemecko
14.02.2015
20:00
50L -
Maďarsko
28.02.2015
20:00
50L -
Belgicko
14.03.2015
20:00
33L -
Taliansko
28.03.2015
20:00
40L -
Singapúr
11.04.2015
20:00
46L -
Japonsko
25.04.2015
20:00
40L -
Rusko
09.05.2015
20:00
39L -
USA
23.05.2015
20:00
42L -
Brazília
06.06.2015
20:00
53L -
Abú Zabí
20.06.2015
20:00
41L
-
Hockenheimring
04.07.2014
19:00
32kôl -
Oschersleben
18.07.2014
20:00
38kôl -
Hungaroring
01.08.2014
20:00
31kôl -
Norisring
15.08.2014
20:00
62kôl -
Moscow
29.08.2014
20:000
36kôl -
Spielberg
19.09.2014
20:00
35kôl -
Nürburgring
03.10.2014
20:00
37kôl -
Lausitzring
17.10.2014
20:00
39kôl -
Zandvoort
31.10.2014
20:00
33kôl -
Hockenheimring
14.11.2014
20:000
32kol
-
Hungaroring
07.10.2014
20:05
2x15m -
Red Bull
21.10.2014
20:05
2x15m -
Slovakia
04.11.2014
20:05
2x15m -
Panonia
18.11.2014
20:05
2x15m -
Salzburg
02.12.2014
20:05
2x15m -
Most
16.12.2014
20:05
2x15m -
Sachsering
30.12.2014
20:05
2x15m -
Assen
13.01.2015
20:05
2x15m -
Dijon
27.01.2015
20:05
2x15m -
Monza
10.02.2015
20:05
2x15m -
Valencia
24.02.2015
20:05
2x15m -
Brand Hatch
10.03.2015
20:050
2x25m -
Donington
24.03.2015
20:050
2x15m
-
Hockenheimring
25.11.2014
20:00
R S -
Slovakiaring
09.12.2014
20:00
R -
Hungaroring
23.12.2014
20:00
R -
Red Bull Ring
06.01.2014
20:00
R S -
Brno
20.01.2014
20:00
R -
Nürburgring
03.02.2014
20:00
R -
Panonia Ring
17.02.2014
20:00
R -
Norisring
03.03.2014
20:00
R S -
Kielce
17.03.2014
20:00
R -
Oschersleben
31.03.2014
20:00
R -
Salzburgring
14.04.2014
20:00
R S -
Sachsenring
28.04.2014
20:00
R -
Most
12.05.2014
20:00
R S -
Lausitzring
26.5.2014
20:00
R S
- Harmogram Vianočneho týždna + UptadePosted 10 roky ago
- Premiérový závod série GT opanoval VarmužkaPosted 10 roky ago
- Formula 1 VC ŠpanielskaPosted 10 roky ago
- Suzuki SalzburgRing.Posted 10 roky ago
Preview DTM finale – Hockenheimring
- Updated: Listopad 12, 2014

HOCKENHEIMRING je německý závodní okruh ležící poblíž města Hockenheim na jihozápadě země. Na trati se poprvé konaly závody už v třicátých letech od jeho otevření v roce 1932, kdy byl ale složen povětšinou z lesních cest. Závodilo se zde na motcyklech a byl používán jako testovací dráha pro Mercedes a Auto Union/Audi. V šedesátých letech se změnil profil okruhu a s ním přišly i nové série – Formule 1 v roce 1970 a později též šampionát superbiků. Závody MS silničních motocyklů se zde jezdily až do roku 1994.
Na této trati se v F1 poprvé jelo v roce 1970, Velkou cenu tehdy vyhrál Jochen Rindt, pozdější mistr světa in memoriam. Následně se Grand Prix z Hockenheimu vypařila na šest let. V roce 1977 byla obnovena po zavření Nürburgringu, od té doby až do roku 2006 vypadla jen jednou – v roce 1985, kdy se na rok vrátila GP Německa na Nürburgring. S touto tratí se také Hockenheim od roku 2007 dělí o pořadatelství Velké ceny Německa – závod pořádá každý sudý rok.
Série DTM na Hockenheim zavítala ve svém premiérovém roce 1984, kdy se jely dva závody. V prvním závodě zvítězil H. Grohs, ve druhém P. Oberndorfer. V této sezoně se stal šampionem DTM Volker Strycek. Hockenheimring se stal stálou součástí kalendáře DTM a ani jednou z něj nevypadl. Navíc je jedinou z tratí, která se v sezoně DTM jede dvakrát.
CHARAKTERRISTIKA
Okruh v Baden-Würrtembersku je permanentní závodní tratí, přístupnou od poloviny března do konce října. Dnešní poboda trati je díle Hermanna Tilkeho, který trať zkrátil a ztechničtěl. Okruh má poměrně drsný asfalt, který přináší dostatek gripu. Trať má též dvě konfigurace – GP okruh a krátký „International“, který se odpojuje přibližně v půlce druhé rovinky a navazuje na GP okruh v Mercedes-Areně.
Nejvíce vítězství má v novodobé historii DTM (od roku 2000) na kontě Bernd Schneider, pětinásobný šampion série, který zde vyhrál 6x. Nejúspěšnější značkou je Mercedes s 18 vítězstvími z šestadvaceti závodů.
FAKTY O TRATI
Délka tratě: 4 574 m
Časový limit: 1,5 hodiny
Počet zákrut: 15 (9 vpravo a 6 vlevo)
Traťový rekord: 1:34.140, Augusto Farfus, BMW M3 (2002)
První závod: 2001
Počet závodů: 26
Průměrná spotřeba paliva: 1,5 kg / kolo
Jízda na plný plyn: 66 %
Nejdelší sekce dráhy jetá na plný plyn – 1240 m
Ztráta způsobená množstvím paliva: 0,45 s / 10 kg
Opotřebení pneumatik: střední
Opotřebení brzd: střední – vysoké
Úroveň přilnavosti: střední
Kapacita tribun: 120 000 diváků