-
Austrália
11.10.2014
18:00
44L -
Malajzia
25.10.2014
20:00
42L -
Bahrajn
08.11.2014
20:00
42L -
Čína
22.11.2014
20:000
43L -
Španielsko
06.12.2014
20:00
50L -
Monako
20.12.2014
20:00
59L -
Kanada
03.01.2015
20:00
53L -
Rakúsko
17.01.2015
20:00
53L -
Veľká Británia
31.01.2015
20:00
39L -
Nemecko
14.02.2015
20:00
50L -
Maďarsko
28.02.2015
20:00
50L -
Belgicko
14.03.2015
20:00
33L -
Taliansko
28.03.2015
20:00
40L -
Singapúr
11.04.2015
20:00
46L -
Japonsko
25.04.2015
20:00
40L -
Rusko
09.05.2015
20:00
39L -
USA
23.05.2015
20:00
42L -
Brazília
06.06.2015
20:00
53L -
Abú Zabí
20.06.2015
20:00
41L
-
Hockenheimring
04.07.2014
19:00
32kôl -
Oschersleben
18.07.2014
20:00
38kôl -
Hungaroring
01.08.2014
20:00
31kôl -
Norisring
15.08.2014
20:00
62kôl -
Moscow
29.08.2014
20:000
36kôl -
Spielberg
19.09.2014
20:00
35kôl -
Nürburgring
03.10.2014
20:00
37kôl -
Lausitzring
17.10.2014
20:00
39kôl -
Zandvoort
31.10.2014
20:00
33kôl -
Hockenheimring
14.11.2014
20:000
32kol
-
Hungaroring
07.10.2014
20:05
2x15m -
Red Bull
21.10.2014
20:05
2x15m -
Slovakia
04.11.2014
20:05
2x15m -
Panonia
18.11.2014
20:05
2x15m -
Salzburg
02.12.2014
20:05
2x15m -
Most
16.12.2014
20:05
2x15m -
Sachsering
30.12.2014
20:05
2x15m -
Assen
13.01.2015
20:05
2x15m -
Dijon
27.01.2015
20:05
2x15m -
Monza
10.02.2015
20:05
2x15m -
Valencia
24.02.2015
20:05
2x15m -
Brand Hatch
10.03.2015
20:050
2x25m -
Donington
24.03.2015
20:050
2x15m
-
Hockenheimring
25.11.2014
20:00
R S -
Slovakiaring
09.12.2014
20:00
R -
Hungaroring
23.12.2014
20:00
R -
Red Bull Ring
06.01.2014
20:00
R S -
Brno
20.01.2014
20:00
R -
Nürburgring
03.02.2014
20:00
R -
Panonia Ring
17.02.2014
20:00
R -
Norisring
03.03.2014
20:00
R S -
Kielce
17.03.2014
20:00
R -
Oschersleben
31.03.2014
20:00
R -
Salzburgring
14.04.2014
20:00
R S -
Sachsenring
28.04.2014
20:00
R -
Most
12.05.2014
20:00
R S -
Lausitzring
26.5.2014
20:00
R S
- Harmogram Vianočneho týždna + UptadePosted 10 roky ago
- Premiérový závod série GT opanoval VarmužkaPosted 10 roky ago
- Formula 1 VC ŠpanielskaPosted 10 roky ago
- Suzuki SalzburgRing.Posted 10 roky ago
Varmužka si pohrál s konkurencí. Letos už počtvrté
- Updated: Listopad 6, 2014

JVM liga zdraví všechny čtenáře, dnes se podíváme na report ze série DTM.
Zandvoort, Nizozemí.
Předposlední závod šampionátu DTM mohl přinést rozuzlení už tak napínavému dění.
V pozici lídra přijel do Holandska Standa SEHNAL, který měl k dobru 26bodový náskok na Danka PÁSZTORA. Ten byl v pozici silného vyzyvatele pronásledován také Markem KUBÁNĚM, který byl jen o čtyři bodíky za ním.
Závod v Německu na Lausitzringu ovládl Petr VARMUŽKA, který zvítězil i předtím na Nürburgringu. Z bojujících o titul dopadl nejlépe právě lídr SEHNAL, který dojel třetí, PÁSZTOR byl pátý a KUBÁŇ 6.
To by bylo k závodu na EuroSpeedwayi. Nyní se podíváme na výsledky kvalifikace v Holandsku:
1. Petr HEJZLAR, 2. Petr VARMUŽKA, 3. Danko PÁSZTOR, 4. Tomáš UHER, 5. Standa SEHNAL, 6. Michal KADLČÍK, 7. Tomáš KUŤKA, 8. Marek KUBÁN, 9. Riccardo DI LENARDO, 10. Mirek SKALSKÝ, 11. Stan VOTÝPKA, 12. Miroslav PAVLÍČEK, 13. Pavel KRÁLÍČEK a 14. Michal STREJCOVSKÝ.
Petr HEJZLAR potvrdil v Q na Zandvoortu dobrou formu z předchozích dvou závodů, kde byl dvakrát druhý, a upozornil soupeře, že stále má o co bojovat. Hned za ním byl suverén „německé túry“ VARMUŽKA, který vyhrál oba poslední závody v Německu. Právě VARMUŽKA byl horkým kandidátem na vítězství i zde – prodloužil by sérii výher na 3 v řadě.
Na třetím místě se usídlil PÁSZTOR, pro kterého bylo kvalifakace dobrým příslibem do závodu. Jeho největší rival a lídr MS SEHNAL totiž odjížděl do závodu jako 5. Mezi ně se vklínil Tomáš UHER na audi. Poslední z trojice nejlepších v DTM KUBÁŇ obsadil až osmé místo, měl tedy za úkol prokousat se dopředu.
V kvalifikaci jeli také své první kilometry Riccardo DI LENARDO, který obsadil 9. místo, Pavel KRÁLÍČEK, který byl 13., a skvělý vstup zažil Tomáš UHER, který odjel Q na čtvrté místo.
Tolik k výsledkům kvalifikace. Samotný závodní den vypadal velmi nadějně. Počasí bylo skvělé, teplota vzduchu i trati optimální, a tak jsme se mohli dočkat pěkné podívané, kde o souboje nebyla nouze.
Zaváděcí kolo proběhlo bez větších potíží, ale jedné hrubky se přeci jen dopustil HEJZLAR, který při zahřívání pneu lehce opřel svůj Mercedes o svodidla. Rázem se však vrátil na trať a odvedl startovní pole na rošt.
Start se zdařil napoprvé. Výtečný odpich měli VARMUŽKA s UHEREM, kteří hned po zhasnutí světel obsadili první dvě pozice. Vypadalo to, že poleman HEJZLAR by mohl ztratit jestě nějaké to místo, protože do první zatáčky se za ním hnali PÁSZTOR s duem KADLČÍK – SEHNAL, ale nakonec třetí pozici uhájil.
To dále za triem lídrů zuřil lítý boj. Právě zmiňovaná trojice SEHNAL, PÁSZTOR a KADLČÍK se v zatáčce Tarzan poprala o čtvrtou příčku. To ovšem ještě netušili, že zezadu zaútočí Marek KUBÁŇ, který z osmé příčky vyletěl jako raketa a ještě v brzdné zńě se dostal před PÁSZTORA i KADLČÍKA. Tito dva se také střetli – KADLČÍK zezadu postrčil PÁSZTORA a ten se octl ve smyku.
Pořadí po první zatáčce: VARMUŽKA – UHER – HEJZLAR – SEHNAL – KUBÁŇ – KUŤKA.
Hned vzápětí se do boje o 6. místo zapojil DI LENARDO, který zle útočil na KUŤKU a v zatáčce Hugenholtz ho pokořil. Získat pozice se podařilo i VOTÝPKOVI a KRÁLÍČKOVI, kteří byli 8., respektive 10.
Poté se STREJČOVSKÝ propadl po smyku na poslední místo. V poslední zatáčce Bos-Uit chyboval Marek KUBÁŇ, čehož využil DI LENARDO a posunul se před něj. Následovala hromadná havárie, ve které se octli KUBÁŇ, KUŤKA, SKALSKÝ a VOTÝPKA. Nejlépe z ní vyšel poslední jmenovaný, který se zapojil za LENARDA na 6. místo, těsně následovaný SKALSKÝM a KRÁLÍČKEM, který z této situace těžil nejvíc. KUŤKA s KUBÁNĚM se propadli do druhé desítky.
Pořadí po prvním kole: VARMUŽKA – UHER – HEJZLAR – SEHNAL – DI LENARDO – VOTÝPKA.
Na začátku 2. kola se za 6. KRÁLÍČKEM po předjetí VOTÝPKY zformovala pětičlenná skupina, z níž se následně odpojilo trio dvou již zmíněných a Danka PÁSZTORA. KADLČÍK byl nedaleko za nimi, KUBÁŇ ztrácel. Chyby vyrobili postupně UHER a SEHNAL, kteří se propadli na 3., respektive 5. místo. Poté chyboval i DI LENARDO, který s sebou strhl UHERA a z toho profitoval SEHNAL. Ten ale v poslední zákrutě chybuje a propadá se na 5. místo.
Pořadí po druhém kole: VARMUŽKA – HEJZLAR – DI LENARDO – UHER – SEHNAL – VOTÝPKA.
Hned na začátku třetího okruhu se před zpomaleného SEHNALA dostal VOTÝPKA, KRÁLÍČEK ztrácel pozice ve prospěch PÁSZTORA, KUBÁNĚ a KADLČÍKA. Následně se za VOTÝPKOU utvořila skupina zápasící o 5. – 9. místo. Zlom nastal opět v poslední zákrutě Bos-Uit – SEHNAL znovu chyboval a do jeho vozu následně narazil KUBÁŇ. Oba museli se zničenými vozy do pitu na opravu a postarali se tak o další změnu v pořadí.
Pořadí po třetím kole: VARMUŽKA – HEJZLAR – DI LENARDO – UHER – VOTÝPKA – KADLČÍK.
Nastala poklidnější fáze závodu. DI LENARDO i přes chybu v Hugenholtzu držel 3. příčku, KADLČÍK s PÁSZTOREM nadále kopírovali stopu VOTÝPKY a snažili se dotáhnout. VARMUŽKA s HEJZLAREM si jeli v klidu na pozcích 1 – 2. Na začátku 5. kola se UHER dostal před DI LENARDA a PÁSZTOR si měnil pozice s KADLČÍKEM. Po jejich vzájemném kontaktu musel pilot zeleného BMW dotahovat. KRÁLÍČEK podlehl PAVLÍČKOVI v boji o 8. místo. VOTÝPKA prohrál boje s Dankem a Michalem a zařadil se na 7. pozici.
Pořadí po sedmém kole: VARMUŽKA – HEJZLAR – UHER – DI LENARDO – PÁSZTOR – KADLČÍK. KRÁLÍČEK v boxech.
V další fázi závodu se téměř nepředjíždelo – mezi jezdci byly velké odstupy. Pouze na začátku osmého kola se SKALSKÝ propracoval na 8. místo před PAVLÍČKA. DI LENARDO chyboval na sklonku devátého okruhu a spadl na šesté místo.
Pořadí po jedenáctém kole: VARMUŽKA – HEJZLAR – UHER – KADLČÍK – PÁSZTOR – VOTÝPKA. DI LENARDO v boxech, KRÁLÍČEK ve zdi. UHER z nejmenovaných důvodů zajel v následujícím okruhu do pitu a ukončil závod. KRÁLÍČEK ukončil závod vjezdem do pitu pro přílišné poškození.
Ve dvanáctém kole jsou SEHNAL se STREJČOVSKÝM dojeti lídrem a předjeti o kolo. PÁSZTOR poráží KADLČÍKA ve vzájemném souboji a ujímá se čtvrtého místa. DI LENARDO se probojoval na osmé, SEHNAL na desáté místo.
14. kolo – HEJZLAR v boxu. 15. kolo – VOTÝPKA v boxu. 16. kolo – DI LENARDO předjíždí KUBÁNĚ, HEJZLAR zase KADLČÍKA. 17. kolo – DI LENARDO je pátý, překonal SKALSKÉHO. HEJZLAR se vrací na druhé místo. VARMUŽKA a PÁSZTOR v boxu.
Pořadí po osmnáctém kole: VARMUŽKA – HEJZLAR – KADLČÍK – PÁSZTOR – DI LENARDO – SKALSKÝ.
V další části závodu si většina pilotů odbyla své povinné zastávky. Pořadí se ustálilo. Lídr MS SEHNAL byl nevýrazný a v závodě se mu nevede, pouze okupuje místa na konci první desítky. VOTÝPKA se vrátil na šesté místo po zastávce KUBÁNĚ se SKALSKÝM. ten na studených gumách chybuje v Hugenholtzově vlásence a propadá se až na 10. místo z 12 jedoucích. S autem se očividně něco stalo a SKALSKÝ spadne na poseldní příčku.
Pořadí po šestadvacátém kole: VARMUŽKA – HEJZLAR – PÁSZTOR – KADLČÍK – DI LENARDO – VOTÝPKA. Ve stejném kole s vedoucím jsou už jen tři jezdci.
V posledních deseti kolech se zase začaly dít věci: VOTÝPKA spadl až na deváté místo a utvořila se trojka bojující o 6. příčku: KUBÁN – KUŤKA – SEHNAL. Poslední jmenovaný ovšem kvůli smyku vypadl a bojovala jen dvojice pilotů BMW. Úspěšnější byl nakonec KUBÁŇ. V 31. kole lídr VARMUŽKA předjel o kolo KADLČÍKA. V dalším okruhu jsme byli svědky nesmírně sportovního přístupu od DI LENARDA, který kolidoval s KADLČÍKEM ve vzájemném souboji, ale počkal na něj a pustil ho zpět před sebe.
Sám Riccardo chviličku poté chyboval a na páté místo se posléze dostal asi nejšťastnější smolař závodu – Marek KUBÁŇ. I přes dvě bouračky v úvodu se přesto mohlo nedlouho před cílem těšit z velmi dobré pozice. DI LENARDO při stíhací jízdě chyboval v Tarzanu a posunul se před něj KUŤKA. Standa SEHNAL se na ně dotáhl a zblízka sledoval zpětné předjetí KUŤKY. Sám se před něj protáhl nedlouho poté. Michal KADLČÍK měl nakonec ještě velké trable s KUBÁNĚM, který mu dýchal na záda.
Petr VARMUŽKA si ale v tu chvíli dojel pro pohodlné vítězství, na druhém místě ho následoval Petr HEJZLAR. Třetí Danko PÁSZTOR stáhl dost z náskoku lídra DTM, ale v posledním závodě bude muset získat víc. V nervydrásajícím finiši „zbytku světa“ nakonec KADLČÍK uhájil 4. pozici před KUBÁNĚM o 0,3 s a podobně těsně se ubránil DI LENARDO před Standou SEHNALEM, kteří skončili za nimi. To by bylo k pozicím 4 – 7, kompletní pořadí je zde:
1. VARMUŽKA
2. HEJZLAR
3. PÁSZTOR
4. KADLČÍK
5. KUBÁN
6. DI LENARDO
7. SEHNAL
8. VOTÝPKA
9. KUŤKA
10. STREJČOVSKÝ
11. SKALSKÝ
12. PAVLÍČEK
Uvidíme se za necelé dva týdny na finále DTM na Hockenheimu, do té doby nashledanou!