-
Austrália
11.10.2014
18:00
44L -
Malajzia
25.10.2014
20:00
42L -
Bahrajn
08.11.2014
20:00
42L -
Čína
22.11.2014
20:000
43L -
Španielsko
06.12.2014
20:00
50L -
Monako
20.12.2014
20:00
59L -
Kanada
03.01.2015
20:00
53L -
Rakúsko
17.01.2015
20:00
53L -
Veľká Británia
31.01.2015
20:00
39L -
Nemecko
14.02.2015
20:00
50L -
Maďarsko
28.02.2015
20:00
50L -
Belgicko
14.03.2015
20:00
33L -
Taliansko
28.03.2015
20:00
40L -
Singapúr
11.04.2015
20:00
46L -
Japonsko
25.04.2015
20:00
40L -
Rusko
09.05.2015
20:00
39L -
USA
23.05.2015
20:00
42L -
Brazília
06.06.2015
20:00
53L -
Abú Zabí
20.06.2015
20:00
41L
-
Hockenheimring
04.07.2014
19:00
32kôl -
Oschersleben
18.07.2014
20:00
38kôl -
Hungaroring
01.08.2014
20:00
31kôl -
Norisring
15.08.2014
20:00
62kôl -
Moscow
29.08.2014
20:000
36kôl -
Spielberg
19.09.2014
20:00
35kôl -
Nürburgring
03.10.2014
20:00
37kôl -
Lausitzring
17.10.2014
20:00
39kôl -
Zandvoort
31.10.2014
20:00
33kôl -
Hockenheimring
14.11.2014
20:000
32kol
-
Hungaroring
07.10.2014
20:05
2x15m -
Red Bull
21.10.2014
20:05
2x15m -
Slovakia
04.11.2014
20:05
2x15m -
Panonia
18.11.2014
20:05
2x15m -
Salzburg
02.12.2014
20:05
2x15m -
Most
16.12.2014
20:05
2x15m -
Sachsering
30.12.2014
20:05
2x15m -
Assen
13.01.2015
20:05
2x15m -
Dijon
27.01.2015
20:05
2x15m -
Monza
10.02.2015
20:05
2x15m -
Valencia
24.02.2015
20:05
2x15m -
Brand Hatch
10.03.2015
20:050
2x25m -
Donington
24.03.2015
20:050
2x15m
-
Hockenheimring
25.11.2014
20:00
R S -
Slovakiaring
09.12.2014
20:00
R -
Hungaroring
23.12.2014
20:00
R -
Red Bull Ring
06.01.2014
20:00
R S -
Brno
20.01.2014
20:00
R -
Nürburgring
03.02.2014
20:00
R -
Panonia Ring
17.02.2014
20:00
R -
Norisring
03.03.2014
20:00
R S -
Kielce
17.03.2014
20:00
R -
Oschersleben
31.03.2014
20:00
R -
Salzburgring
14.04.2014
20:00
R S -
Sachsenring
28.04.2014
20:00
R -
Most
12.05.2014
20:00
R S -
Lausitzring
26.5.2014
20:00
R S
- Harmogram Vianočneho týždna + UptadePosted 10 roky ago
- Premiérový závod série GT opanoval VarmužkaPosted 10 roky ago
- Formula 1 VC ŠpanielskaPosted 10 roky ago
- Suzuki SalzburgRing.Posted 10 roky ago
ITC Mugello Report
- Updated: Květen 11, 2014

14 dní uběhlo velmi rychle a jezdci se nám připravovali na další závod, který se konal na velmi známé trati Mugello 6.5.2014.
1.race:
Nejprve jezdci si odjeli povinnou kvalifikaci a po zaváděcím kole se připravovali na start:
1. Chlebec, 2. Federico di Lenardo, 3. Marek Kuban, 4. Šindelka, 5. Dzurech, 6. M. Hemmer, 7. Marian Kuban, 8. T. Hemmer, 9. Králíček a uzavírající startovní pole 10. Maliar.
Rozsvicují se nám červená světla a po nich zelená a máme tu start. Dobrej start višel CHlebcovi, který si do první zatáčky drží svojí první startovní pozici. Musím pochválit všechny jezdce, že tentokrát start proběhl bez kolizí včetně první zatáčky.
První kolo proběhlo bez kolizí, jezdci ještě využívali min. časové prodlevy a snažili se z toho co nejvíc vytěžit než se startovní pole roztrhá.
Na konci prvního kola máme pořadí následující: 1. Chlebec s menší časovou ztrátou za ním jede 2. F. di Lenardo. za nimi už s větším odstupem se tvoří dvojice jezdců na 3. Marek Kuban, 4. Dzurech, na 5. M. Hemmer těsně následován
6. Šindelkou, 7. Maliar, který se je snaží dohnat, 8. Marian Kuban, 9. Kralicek. 10.T. Hemmer.
V 2. kole se nám ustálili první 4. místa jezdců a za nimi svádí souboj Šindelka s M. Hemmrem, kterého Šindelka předjíždí v sektoru č.2 u levopravé zatáčky s tím, že Michal se mu snaží vrátit předjetí na výjezdu ze zatáčky na rovince. což se mu daří, protože Šindelka
udělal menší jezdeckou chybu a vjíždí levou částí vozu lehce na trávník a opět se přes něj dostává Michal Hemmer na 5. pozici. Diváci sledují další souboj na zadních pozicích v sektoru č.2 v druhém kole, kdy se Tomáš Hemmer snaží předjet Pavla Králíčka, jenže Králíček si udrží svojí pozici před zatáčkou,
ale Tomáš Hemmer, byl trochu delší na brzdy a dochází k ťukanci na zadní část vozu Králíčka a T. Hemmer se dostává do smyku a vjíždí mimo trať, dopadlo to pro něj naštěstí dobře nepoškodil si vůz o svodidla a začíná pronásledovat a stáhnout časovou prodlevu.
Jinak diváci vidí poklidný závod roztrhaný na dvojice jezdců, kteří si už začínají vytvářet mezi skupinkami větší časové prodlevy. Maliar si jede rovněž svojí stíhací jízdu, aby stihl dojet jezdce M. Hemmera a Šindelku.
Máme tu 8:45 min. 3. kola v třetím sektoru se nám Federico dotáhl na Andreje a diváci sledují napívaný těsný souboj zda se nám vymění startovní pozice a Federico se dostane na první pozici či nikoliv.
Ve třetím kole probíhali těsné férové souboje mezi CHlebcem a Lenardem kolo na kolo. Ve třetím kole chybuje Králíček na dlouhé rovince v sektoru č.3, kdy vyjíždí mimo trať do písku, ale vrací se na trať,
ale zřejmě si nevšiml T. Hemmra, který jede ve své stopě vlevé zatáčce a dochází ke střetu mezi nimi. Králíček v zápětí dojíždí do boxu na opravu svého vozu a jede na 10.
Federico se vyváží v 10. min. 4.kola za Andrejem na rovince a dostává se ve 2. sektoru před něj na první pozici. Za nimi s větším odstupem na třetím místě je sleduje Marek Kuban. Ostatni pozice za ním zůstavájí neměné.
V 5. kole v 11 min. na konci cílové rovinky se vyváží CHlebec za Lenardem a dostává se před něj na první místo, jenže v první zatáčce je dlouhý na brzdy a opět se dostává na první pozici F. di Lenardo.
Za nimi je ustálené následující pořadí: 3. Marek Kuban, 4. Dzurech, 5. M. Hemmer, 6. Šindelka,7. Maliar, 8. Marian Kuban, 9. T. Hemmer a uzavírající pole 10. Králíček.
Diváci v celku vidí poklidný závod, kdy od 3. pozice se nám roztrhalo pole a pozice se nám nemění.
V 20. min. 9. kola se dotáhl Dzurech na Marka Kubana (3.pozice) a snaží se ho trochu psychicky zvyklat, aby udělal pod nátlakem jezdeckou chybu, celé kolo se Marek snaží zdolat tlaku Dzurecha a na začátku 10. kola v 21. min. závodu vyváží
vzduchového pytle a nakonci cílové rovinky se dostává Dzurech před Marka K. na 3. pozici. jenže je dlouhý v první zatáčce a vyjíždí mimo trať a opět se vratí Marek Kubán na třetí příčku.
V 11. kole 23:25 min. závodu dojíždí 2. Chlebce skupinka 3. Marka Kubana a 4. Dzurecha a diváci budou ještě do poslední kol netrpělivě očekávat výměnu pozic u této trojice jezdců, kdo obsadí druhé a třetí místo, zda to CHlebec ustojí nebo podlehne tlaku této dvojice.
V sektoru č.2 na Chlebce utočí Marek Kuban a Andrej dělá chybu v zatáčce a lehce vyjíždí mimo trať a na druhé místo se tak dostává Marek Kubán a využívá toho Dzurech,takže se Chlebec propadá na 4. pozici, další pozice za nimi pozice jezdců jsou stejné.
A máme tu odmáváno konec závodu a jak dopadlo pořadí ?
Zde je konečné pořadí prvního závodu:
1. Federico di Lenardo, 2. Dzurech, 3. Marek Kuban ( kdy ho předjel v 13. kole v 1. sektoru Dzurech), 4. Chlebec,5. Šindelka, 6. M. Hemmer,7. Maliar, 8. Marian Kuban, 9. T. Hemmer, 10. Králíček.
Potom se nám prohodí startovní pole dle pravidel ITC série.
2.race:
Po zahřívacím kole se nám jezdci seřadili takto po přehození pozic z prvního závodu:
1. T. Hemmer, 2. Marian Kuban,3. Maliar, 4.M. Hemmer,5. Šindelka, 6. Chlebec,7. Marek Kuban, 8. DZurech, 9. Federico di Lenardo a 10. v boxech stál stále Králíček.
Zřejmě opět každý zvolil jiné množství paliva jako pro první závod, protože ač T. Hemmer odstartoval dobře tak se přes něj propadla smečka hladových vlků :))) a do čela v první zatáčce se dostává Chlebec následován 2. M. Hemmrem,3. Šindelkou…..
Start se nám rovněž obešel bez kolizí i co se týče první zatáčky.
První kolo (4 min) bývá hodně vypjaté co se týče získávání pozic než se nám pole roztrhá do skupinek. V prvním sektoru dělá chybu F. di Lenardo z třetí pozice, kdy vjíždí v pravé zatáčce na obrubník, který ho ovšem kopne a jde přes střechu
mimo trať a propadá se až na 9. pozici. Rovněž v jiném místě v prvním sektoru dělá Tomáš Hemmer z 6. pozice chybu v jedné levé zatáčce, kdy se dostává mimo trať a předjíždí ho Marek Kuban, Maliar, ale stihne se vrátit na trať
ještě před Mariana Kubana. F. di Lenardo jede jako 9. Králíček ani z boxů nevyjel.
Na začátku 2. kola v 5:04 jede Chlebec na prvním místě a s menší časovou ztrátou ho následuje skupinka jezdců 2. Šindelka, 3. M. Hemmer,4. Dzurech, 5. Marek Kuban a hned za ním na lepený 6. Maliar a pak už je větší časová ztráta na 7. Marian Kuban. 8. T. Hemmer a uzavírající pole 9. Lenardo.
Ve 2. kole Maliar se vyváží za Markem Kubanem a předjíždí ho lehce ve smyku v první zatáčce prvního sektoru. V druhém sektoru dělá M. Hemmer chybu v jedné rychlé levé zatáčce, která ho vynáší mimo trať a dostává se přes něj Dzurech, Marek Kuban, který svádí souboj ještě s Maliarem a M. Hemmer vyjíždí na trať jako 6.
Ve 3. sektoru téhož kola je Marek Kubán široký v levé zatáčce a podjíždí ho Maliar, který se tak dostává na 4. pozici.
F. di Lenardo z 9. pozice jede stíhací jízdu dostává se, jak před T. Hemmra tak na cílové rovince v 3. kole před Mariana Kubana a jede nyní na 7. pozici.
V 10. min. 3. kola v 3. sektoru dělá na třetí pozici Šindelka na konci rychlé rovinky z klesajícího kopce v levé zatáčce, která ho vynesla, chybu, dostává se do hodin. Maliar nestíhá včas zareagovat a rovněž ho ze zadu postrčí Marek Kuban
a Maliar jde mimo trať a snaží se vyhnout svodidům a propadá se na 7. pozici, kdy ho stihl ještě předjet F. di Lenardo. Marian Kuban ho už nestihl předjet a zůstává na 8. pozici. T. Hemmer jedoucí na 9. v témže dělá v prvním sektoru chybu v jedné zátačce a dostává se mimo trať, ale nadále pokračuje.
V 11:30 min. 4. kola na konci cílové rovinky dělá M. Hemmer z 5. pozice chybu a vjíždí mimo trať (propadá se na 6. pozici) a dostává se přes něho Lenardo, který vzápětí v dalším sektoru se dotáhl na 4. Šindelku a svádí s ním souboje. V 3. sektoru se dostává přes Šindelku, jenže Šindelka má lepší výjezd ze zatáčky a tak opět jede na 4. pozici a Lenardo za ním.
Vypadá to, že jezdcům dělá problém mírně sjezdová rovinka s levou zatáčkou, protože Šindelka zde dělá chybu, vyjíždí mimo ideální stopu a pod něj se dostává na 3. Lenardo, který v druhém závodě chytil „závodní slinu“.
Na začátku 5. kola v 11:41 min. závodu máme pořádí následujici: 1. Chlebec, 2. Dzurech, 3. Marek Kuban, 4. F. di Lenardo, 5. Šindelka,6. M. Hemmer, 7. Maliar, 8. Marian Kuban, který uzavírá jezdcké pole, protože v tomtéž kole odstupuje T. Hemmer do boxů a tím pro něj závod končí.
Ve 2. sektoru téhož kola dělá chybu Marek Kuban, který najel moc na obrubník při výjezdu ze zatáčky a dostává smyk, vráží do svodidel a tak se před něj na 3. pozici dostává di Lenardo, 4. Šindelka a ještě ho stihne předjet na 5. M. Hemmer a 6. Maliar a Marek Kuban při návratu na trať propadá na 7. pozici. Marian Kuban na něho už trochu ztrácí na 8. pozici.
Pořadí jezdců se nám ustálo a vytvořili se větší odstupy. Jen se nám přehodila první skupinka jezdců, kdy předjel Chlebece Dzurec a dostal se na první pozici.
Dokonce nám i na trať na 9. pozici vyjel z velkými počty ztrátových kol Pavel Králíček jako poslední. Jinak na trati se toho moc už nedělo a jezdci spíš jeli už na jistotu,aby získali co nejvíc počtů bodů do výsledné listiny.
A máme tu cíl a zde je konečné pořadí jezdců:
1. Dzurech, 2. Chlebec,3. F. di Lenardo, 4. Šindelka,5. Maliar, 6. M. Hemmer, 7. Marek Kuban, 8. Marian Kuban, 9. Králíček. 10. T. Hemmer.
Další závod se bude konat ve Vallellunge dne 20.5.2014, kdy kvalifikace začíná v 18:30