-
Austrália
11.10.2014
18:00
44L -
Malajzia
25.10.2014
20:00
42L -
Bahrajn
08.11.2014
20:00
42L -
Čína
22.11.2014
20:000
43L -
Španielsko
06.12.2014
20:00
50L -
Monako
20.12.2014
20:00
59L -
Kanada
03.01.2015
20:00
53L -
Rakúsko
17.01.2015
20:00
53L -
Veľká Británia
31.01.2015
20:00
39L -
Nemecko
14.02.2015
20:00
50L -
Maďarsko
28.02.2015
20:00
50L -
Belgicko
14.03.2015
20:00
33L -
Taliansko
28.03.2015
20:00
40L -
Singapúr
11.04.2015
20:00
46L -
Japonsko
25.04.2015
20:00
40L -
Rusko
09.05.2015
20:00
39L -
USA
23.05.2015
20:00
42L -
Brazília
06.06.2015
20:00
53L -
Abú Zabí
20.06.2015
20:00
41L
-
Hockenheimring
04.07.2014
19:00
32kôl -
Oschersleben
18.07.2014
20:00
38kôl -
Hungaroring
01.08.2014
20:00
31kôl -
Norisring
15.08.2014
20:00
62kôl -
Moscow
29.08.2014
20:000
36kôl -
Spielberg
19.09.2014
20:00
35kôl -
Nürburgring
03.10.2014
20:00
37kôl -
Lausitzring
17.10.2014
20:00
39kôl -
Zandvoort
31.10.2014
20:00
33kôl -
Hockenheimring
14.11.2014
20:000
32kol
-
Hungaroring
07.10.2014
20:05
2x15m -
Red Bull
21.10.2014
20:05
2x15m -
Slovakia
04.11.2014
20:05
2x15m -
Panonia
18.11.2014
20:05
2x15m -
Salzburg
02.12.2014
20:05
2x15m -
Most
16.12.2014
20:05
2x15m -
Sachsering
30.12.2014
20:05
2x15m -
Assen
13.01.2015
20:05
2x15m -
Dijon
27.01.2015
20:05
2x15m -
Monza
10.02.2015
20:05
2x15m -
Valencia
24.02.2015
20:05
2x15m -
Brand Hatch
10.03.2015
20:050
2x25m -
Donington
24.03.2015
20:050
2x15m
-
Hockenheimring
25.11.2014
20:00
R S -
Slovakiaring
09.12.2014
20:00
R -
Hungaroring
23.12.2014
20:00
R -
Red Bull Ring
06.01.2014
20:00
R S -
Brno
20.01.2014
20:00
R -
Nürburgring
03.02.2014
20:00
R -
Panonia Ring
17.02.2014
20:00
R -
Norisring
03.03.2014
20:00
R S -
Kielce
17.03.2014
20:00
R -
Oschersleben
31.03.2014
20:00
R -
Salzburgring
14.04.2014
20:00
R S -
Sachsenring
28.04.2014
20:00
R -
Most
12.05.2014
20:00
R S -
Lausitzring
26.5.2014
20:00
R S
- Harmogram Vianočneho týždna + UptadePosted 10 roky ago
- Premiérový závod série GT opanoval VarmužkaPosted 10 roky ago
- Formula 1 VC ŠpanielskaPosted 10 roky ago
- Suzuki SalzburgRing.Posted 10 roky ago
Report ITC Misano Round 2
- Updated: Duben 12, 2014

Po 14.denni, kdy behem teto pauzy jezdci trenovali na dalsi zavod, ktery se konal 8.4. 2014 na italske trati v Misano.
Predstaveni okruhu:
Misano World Circuit Marco Simoncelli , drive nazyvana Misano World Circuit, a pred rokem 2006 s nazvem Circuito Internazionale Santamonica,
je italska zavodní trat, ktera se nachazi hned vedle mesta Misano Adriatico (provincie Rimini) v FRAZIONE z Santamonica.
Puvodne navrzen v roce 1969 jako o delce 3,488 km (2.17 mi), prvni zavod se jel v roce 1972. V roce 1993 byla delka trati zvysena na 4,064 km (2,53 mi).
Od roku 2007 byla soucasti MotoGP mistrovstvi sveta. Tra obsahuje 16 zatacek, dve rychle rovinky.
V roce 2012 trat byla prejmenovana na pocest Marco Simoncelli.
Nejprve probehla 15.min. kvalifikace a vysledne poradi vidite v nasledujici tabulce:
Po Warm upu se jezdci po povinnem zahrivacim kole serazuji v nasledujicim poradi, tak jak si je vyjezdili kvalifikaci:
1.race (25 min.)
1. Richard de Lenardo, 2. Richard Dzurech, 3. Marek Kuban, 4. Lukas Klvac, 5. Robert Sindelka, 6. Peter Adamovic, 7. Vladimir Maliar, 8. Michal Krejcir, 9. Jakub Kurtis,10. Marian Kuban, 11. Tomas Kutka, 12. Tomas Tesar, 13. Tomas Hemmer, 14. Pavel Kralicek, 15. Stan Votypka, 16. Michal Hemmer
Tentokrat se nas seslo 16 jezcu, ale i tak se cekaly vyrovnane souboje.
A mame tu start:
Dobre nam odstartoval Michal Krejcir, ale pøi opakovaném zaberu to vypadalo, jako by odstartoval na posledni cervenou pred spadnutim zeleneho svetla a hned se dostava do cela.
Prvni cast startovniho pole odstartoval bez karambolu a i zatacku c.1 odjela bez problemu.
Vratme se jeste, ale na start a podivejme do hlouby startovního pole. Start se take povedl Tesarovi a dostava se v zatacce c.1 v cistem souboji pred Kurtise, ktery jede momentalne na 10. a Tesar si drzi svoji pozici do zatacky c.2.
Tomas Hemmer se snazil predjet Kutku, ale nevsiml si vpravo Mariana Kubana, se kterym se bokem stretli a doslo k mensimu narazu, pri cemz Marian k tomu jeste si odrel pravou cast auta o zed a Marianu se nestihl vyhnout Michal Hemmer, ale vsichni dal pokracuji v zavode zrejme s lehce poskozenym vozem.
Zatacku c.1 projeli temer vsichni bez problemu jen T. Hemmer se dostal vic na vnitrni pravou stranu obrubniku a dostava se do kontaktu T. Kutkou a T. Hemmer dostava smyk a propada se nakonec startovniho pole a Kutka na chvili vyjizdi mimo trat,ale vraci se na trat pri cemz jeste se stihl dostat v c.2 pred Kurtise.
Krejcir si drzi prvni pozici a R. de Lenardo se na nej dotahuje v prubehu prvniho kola a dostava se pred nej v zatackach 13.a 14. v tretim sektoru a zacina si tvorit dostacujici naskok a divaci jsou zvedavi, zda mu prvni pozice vydrzi az do cile.
Na konci 1. kola zajizdi Krejcir do boxu si odpykavat prujezd boxovou ulickou za predcasny start a propada se na 13. pozici a
poradi po 1. kole nasledujici: 1. R. de Lenardo, 2. Dzurech, 3. Marek Kuban, 4. Klvac, 5. Maliar, 6. Sindelka,7. Kutka, 8. Kurtis, 9. Tesar, 10. Marian Kuban, 11.Votypka, 12. M. Hemmer,13. Krejcir,14. Kralicek,15 Adamovic a pole nam uzavira 16. T. Hemmer.
2. kolo
V prubehu 2. kola se nam zacinaji tvorit postupne mensi skupinky jezdcu. Sindelka v zatacce c.3 se dostava na brzdy na vnitrni stopu pred Maliara, pri vyjezdu c.4 jedou bok po boku, ale u zatacky c.5 se dostava konecne Sindelka pred Maliara. a je se snazi dotahnout Kutka. Marian Kuban jedouci na 11. dela pri vjezdu do zatacky c.1, kdy jede moc na obrubnik a
tak se pres nej dostavaji po leve strane Votypka a za nim jedou M. Hemmer, který v zatacce c.3 predjizdi Votypku a tuto skupinku sleduje na 13. miste Krejcir. Na konci 2. kola odolává tlaku Votypka Marianu Kubanovi, kdy misty jedou ciste souboje v zatackach, ale tlak nakonec dobre ustoji Votypka a Kuban se zarazuje za nej.
3. kolo
Pri vyjezdu ze zatacky c. 1 dela Dzurech chybu na pravem obrubniku pri stihani prvniho R. de Lenarda, kdy trochu odskoci na obrubniku a posila ho mimi trat, ale stiha se jeste vratit v zatacce c.2 na svoji pozici, ktereho se snazi dohnat na 3. miste Marek Kuban a tato dvojice ve tretim sektoru spolu svadi souboje kolo na kolo, pri cemz Dzurech pri najezdu do 4. kola sve 2. misto pred Kubanem uhaji.
4. jedouci Klvac dela chybu v zatacce c.1 je videt, ze tento obrubnik je hodne zradny pro mnoho jezdcu a posila ho mimo trat na travnik a pri najezdu na trat v zatacce c.2 dela chybu a dostava se do smyku, ktery nestiha vcas vyklidit misto (aspon zarazenim zpatecky mimo trat) a narazi do nej jedouci za nim Sindelka, Maliar vyuziva teto kolize a dostava se pred ne na 4. misto a toho rovnez vyuzil Kutka, ktery se tak zaradil za Maliara, SIndelku a za nimi vyjizdejici Klvac
nasledovan Kurtisem, ktereho Klvace pri vyjezdu z teto zatacky predjizdi a za nimi se dotahuje Tesar. Tesare se snazi dohnat taky Michal Hemmer jedouci na 10. pozici a s mensi casovou ztratou na nimi je skupinka jezdcù Krejcir, Votypka Marian Kuban. Delsi casovou ztratu pak uz jsou na zadnich pozicich na 14. pozici Kralicek, 15. T. Hemmer, 16. Adamovic.
Na konci tretiho sektoru svadi souboj Dzurech s Markem Kubanem jedouci na 2. a 3. pozici, ale nakonec Dzurech pri vjezdu do 4. kola si drzí 2. místo.
4. kolo
Pri vjezdu na cilovou rovinku nakonci tretiho kola dela chybu Kurtis dostava se na travnik a predjizdi ho Klvac, ktery se dostava na 8. pozici. V prubehu 4. kola se nam zacinaji tvorit vetsi casove rozestupy mezi jednotlivymi skupinka a jen par jezdcu jede samostatne.
5. kolo
Klvac najel opet v zatacce c.1 moc na obrubnik dela smyk a teto situace vyuziva Kurtis a za nimi jedouci Tesar a Klvac se propada o dve pozice na 9. misto. V tretim sektoru dela Kutka chybu v jedne ze dvou zatacek dostava se na travu a dotahne se na nej Kurtis, kde ho predjede v zatacce c.14. Jezdeckou chybu dela v tretim sektoru Marian Kuban, ale neztraci zadnou pozici, protoze na 12. Votypku ma uz citelnou ztratu, ale diky Marianove chybe se na nej dotahuje 14. Adamovic.
Na konci 5. kola je poradi nasledujici: 1. R. de Lenardo, 2. Dzurech, 3. Marek Kuban, za nimi jedouci dvojice 4. Maliar s 5. Sindelkou. S vetsim casovym odstupem je sleduje dvojice 6. Kurtis za nim hned jedouci na 7. Kutka opet s mensi casovou ztratou 8. Tesar a hned za nim 9. Klvac nasledovan 10. Krejcirem a 11. M. Hemmrem, 12. Votypka s vetsi casovou ztratou jedouci na 13. Marian Kuban s 14. Adamovicem a vetsim rozestupem pak 15. Kralicek a 16. T. Hemmer.
v prubehu 6. kola nam zajizdi pro boxu na zastavku T. Hemmer a zaroven do boxu vjizdi Pavel Kralicek, kde jeho mechanici odtahnout vuz do depa a nasledne Pavel konci.
7. kolo probehlo beze zmen, jezdili mensi skupinky mezi s sebou.
V prvnim sektoru na zacatku 8. kola dela Kurtis chybu a predjizdi ho Kutka, ktery se tak dostava na 6. misto za ním pak Tesaø (7.) snaží odolat tlaku Klvace.
Tesar brzdi na nejdelsi rovince o neco driv a dostava se tak pred neho Klvac a Tesar se propada na 9. misto a tuto skupinku stiha Krejcir.
Skupinka Klvac Tesar svadi vzajemne souboje kolo na kolo, ale Klvacovi se dari tlak Tesare ustat.
Na zacatku 10. kola nam odstupuje Kurtis v prvnim sektoru u zatacky c.1 a meni se tim poradi skupinky Klvace Tesare a za nimi jedoucim Krejcirem.
V zatacce c.2 dela Klvac smyk a lekne se toho hned za nim jedouci Tesar, ktery udela stejny uhebny manevr do leva jako Krejcir a pro divaky to musi byt dobra podivana
a toho hned vyuziva Krejcir a dostane se pred oba tyto jezdce.
Klvac s Tesarem svadi souboje kolo na kolo, jenze Tesarovi postupne odchazi pneumatiky ve 12. kola (23. min. závodu) a zacina delat chyby a vzdaluje se mu tim padem Klvac.
Na zacatku startovniho pole se toho moc nedeje. 1. R. de Lenardo si jede suverenne pro vitezstvi za nimi jede skupinka 2. Dzurech pronasledovan 3. Markem Kubanem, 4, jede Sindelka tesne za nim 5. Maliar, Kutka na 6.na tyto dva uz docela ztraci, na 7. pozici jede Krejcir, 8. Klvac, 9. Tesar, 10. M. Hemmer,11. Marian Kuban, 12. Adamovic a pole uzavira 13. T. Hemmer.
Behem posledni kol se uz na trati nic nedeje a jezdci do jedou do cile v nasledujicim poradi:
2. race (25 min.)
Podle pravidel se do druheho zavodu se nastupuje v opacnem poradi, tak jak kdo dojede do cile podle pravidel ITC ligy. Do 2. zavodu nastoupilo jen 13. jezdcu.
Startovni pole vypada takto: 1. Adamovic, 2. Marian Kuban, 3. M. Hemmer, 4. Tesar, 5. Klvac, 6. Krejcir, 7. Kutka (startoval z boxu nestihl vcas do zahrivaciho kola),8. Maliar, 9. Sindelka, 10. Marek Kuban, 11. Dzurech, 12. R. de Lenardo, 13. Kralicek a to bylo vse.
Pri kazdem zavode resi jezdci dilema kolik paliva vzit na 25 min. zavod a zrejme to i sehralo roli u Adamovice, ktery sice dobre odstartoval, ale dostali par pozic.
Vsichni jezdci si tentokrat davali na startovni svetla pozor a pri vyjezdu do prvni zatacky uz Adamovic ztratil nekolik pozic. Dalsi kdo krome neho ztratil pozice byl Tesar,ktery sice mel dobry start,
ale uz se nevesel do prvni zatacky a radeji zvolil nez karambol cestu na travnik, pri cemz se propadl do hlouby startovniho pole a musel zacit stihaaci jizdu pokud chtel vetsi pocet bodu ukoristit.
Tentokrat zatacka c.1 byla dost hekticka z toho duvodu, ze v nekterych momentech jeli az tri auta mezi sebou. Dzurech mel taky dobry start a dostal se pred Maliara, jenze musi tvrde na brzdy, protoze uz pred nim nebylo mista kam se poradne vejit a tuknul o Dzurecha a nasledne dostal Maliar smyk a propadl se pozici za Kralicka. Az jezdci odjeli nekolik par metru mohl teprve Kutka odstartova z boxu z posledniho mista.
Po hektickem startu si po c2. i c.3 zatáèce drží první místo Kuban následnovan druhým Krejcirem, tretim Adamovicem a nasledovan dalsimi jezdci, kteri se v min. rozestupech snazi vytriskat co nejlepsi pozice nez se vytvori v zavode mensi skupinky jezdcu.
Na konci nejrychlejsi rovinky jde na brzdy do cela Krejcir a taky pres Kubana Adamovic. V prvním sektoru dela chybu Hemmer, ktery vjizdi do sterku a dostavaji se pred neho jezdci, rovnez R de Lenardo udela chybku a musi jet po travniku, ale stihne se vratit pred Tesare v zatacce c.2 a na vyjezdu se dostane jeste pred Hemmera.
Behem prvniho a druheho kola jsou mezi jezdci min. rozdily a poradi se meni podle toho, kdo probrzdi brzdny bod nebo ma lepsi vyjezd ze zatacky.
Na konci 2. kola bylo poøadi nasledujici: 1. Krejcir, 2. Sindelka,3. Klvac, 4. Adamovic,5. Dzurech, 6. R. de Lenardo, 7. Marek Kuban, 8. Hemmer, 9. Tesar, 10. Maliar, 11. Kralicek, 12. Marian Kuban a 13. Kutka.
Jezdci vjizdeji do 3 kola. a v druhe zatace v prvnim sektoru Krejcir dostal mensi tukanec od Sindelky a Klvac je dlouhy na brzdy a dostava se smykem mimo trat a jeho chyby vyuzivaji dalsi jezdci, kteri se dostavaji pred nej
a propada se za Marka Kubana na 7. pozici. Za nim pak jede s mensim rozestupem Hemmer pronasledovan 9. Tesarem. Tesare stiha na 10. pozici Maliar a Kralicek zajizdi v tomto kole do boxu na zastavku,
ktery ztraci pozice, protoze se pres nej dostane Marian Kuban a uz dotahujici se Kutka a Kralicek je stale v boxech, ale bohuzel jeho mechanici nakonec odtahnou vuz do depa a pro Kralicka tento zavod konci.
Jenze poradi se nam trochu zacne menit v 2. sektoru v 7 min. zavodu, kdy se pred Krejcire dostane Sindelka na 1.pozici V teto same zatacce je trochu delsi na vyjezdu Adamovic a dostava se na vnejsi stopu zatacky a bohuzel
do nej tukne Dzurech a tim se Adamovic dostava do smyku a zacina ztrace pozice, protoze v tomto balicku jezdcu byly min. casove rozdily a ze 4. pozice se propadl az za Tesare a Adamovic z teto zatacky vyjizdi jako 9.
Na konci 3. kola (8:25 cas zavodu) je poradi nasledujici: 1. Sindelka, 2. Krejcir, 3. Dzurech, 4. R. de Lenardo, 5. Marek Kuban, 6. Hemmer, 7. Tesar, 8. Adamovic,9. Maliar, 10. Klvac, 11. Kutka, 12. Marian Kuban (udelal chybu v zatacce c.2 v prvnim sektoru a vyjel mimo trat).
V prubehu 3. kola se nam zacinaji opet tvorit mensi skupinky jezdcu bud po dvou nebo i po trech autech.
V 2. sektoru, jak je dvojice rychlych zatacek po prave ruce, se snazi Klvac dostat co nejvic z vyjezdu prvni zatacky z techto dvou na rovince a dostava se pred R. Lenarda, Dzurecha a 3. Marka Kubana,sice se dostane pres tyto jezdce,
jenze auto ho posila do smyku a jde mimo trat a tato skupinka jezdcu vcetne MIchala Hemmra, Tesare a stihne to jeste Adamovic se propada Klvac na 9. pozici a za nim jedouci Maliar ho stihne predjet na konci teto rovinky.
Klvac dela pri vyjezdu na cilovou rovinku chybu vjizdi do sterku a konci ve svodidlech na konci 3. kola.
Marian Kuban (11. pozice) v 4. kole zajizdi do boxu a uz ho dohani jezdci, kteri ho za chvili vezmou o kolo zpet a pousti behem jejich kola.
Behem 5. kola se jednotlive skupinky snazi dohnat, jezdci naznacuji predjizdeci akce.
V 12 min. v 6 kole Lenardo se snazi v prvnim sektoru v prvni zatacce podjet Adamovice jenze tam je mezi dvema zatackami zradny pravy obrubnik, ktery ho nakopl a Lenardo jde pres boudu a ztraci pozice a predjizdiho
Adamovic a Maliar a propadl se na 9. misto. Za ním jede s citelnou ztratou 10. Kutka a mezi nimi jede 11. Marian Kuban, ale s (-1 kolem).
Na konci 6 kola se nam vytvareji skupinky s casovymi rozestupy na 1 miste si jede Sindelka za nim s mensim rozdilem skupinka dvou jezdcu a to 2. Dzurechem, 3. Krejcirem nasledovan vetsi odstup 4. Marek Kuban cca tak do 2s
sjizdejici skupinka 5.Hemmer, 6.Tesar, 7.Adamovic, 8.Maliar a s delsi casovou ztratou 9. Lenardo 10. Kutka a posledni 11. Marian Kuban.
V prubehu dalsich kol bude zrejme nejsledovanejsi skupinka jezdcu zacinajicim 5. Hemmrem a koncicim 8. Maliarem, protoze tam jsou min. rozdily. A netrvalo to dlouho a v 3. sektoru ke konci, jak je tam rada zatacek, dela Tesar chybu, trochu se mu to smyklo, jak uz mu odchazely pneumatiky a Maliar ho podjizdi spodkem a dostava se pred nej.
V 13.31 min. na zacatku 7 kola dojizdi tako skupinka tretiho Marka Kubana. Michal Hemmer ho nakonci cilove rovinky predjede dostava se na 3. pozici, Marek Kuban trochu chybuje u prave zatacky, bohuzel uz za nim
jedouci Maliar nestiha vcas reagovat a tukne do nej, Marian jde do smyku, ale ukociruje ho tim, ze jde radeji do travy, ale ztrati tim pozice. Chyb Maliara taky vyuzije Adamovic, ktery se pres nej dostane a
po vyjezdu ze zatacky c.2 vypada poradi teto skupinky 4. Hemmer, 5. Adamovic, 6. Tesar, 7.Marek Kuban, 8. Maliar a za nimi uz 9. Lenardo. Na spici startovniho pole od 1 do tretiho mista se nic nedeje tam uz jsou vetsi rozestupy, takze divaci budou s napjetim ocekat souboj techto aut od 4. do 9. mista s min. rozdily.
V 2. sektoru se dostava ve 14 min. 21 s. Maliar v jedne ze zatacek pred Marka Kubana, ktery dostal lehky tukanec od neho a dostava se pred nej i Lenardo. Predni pozice do 4. mista se nemeni.
Na zacatku 8. kola ma Maliar lepsi vyjezd na startovni rovinku a predjizdi na rovince Tesare a za nim uz jede Lenardo (8.), který predjede Tesare v zatacce c.2 a dostava se pred nej. Lenardo jako kdyby chytil druhej dech a behem par zatacek uz se dostava pred Maliara a Adamovice a uz jede Lenardo na 5.miste.
M. Hemmer dela nakonci 8. kola chybu pri vyjezdu na cilovou rovinkou a dostava se mimo trat a toho vyuzije R. de Lenardo a dostava se tim na 4. pozici. Za nim pak je to 5. Adamovic, 6. Tesar, 7. Hemmer, 8. Marek Kuban, nasledovan 9. Maliar a se znatelnou ztratou 10. Kutka a posledni uzavirajici pole 11. Marian Kuban.
Ve 20 min. 10 kola v prvním sektoru uz tato skupinka zacina se postupne roztrhavat a zacinaji se spis od 4. mista tvorit dvojice jezdcu.
Na konci 11 kola 21.min je poradi nasledujici 1. Sindelka, 2. Dzurech, 3. Krejcir ma vetsi odstup od 4. R. de Lenardo, pak je opet mensi uz rozestup mezi dvojici 5. Adamovic a 6. Tesarem za nimi jedouci s odstupem 7. Hemmer, 8. Marek Kuban, 9. Maliar a potom s casovou ztratou 10. Kutka a poslednim 11. Marianem Kubanem.
Ve 3. sektoru 12 kola 23 min. dela Adamovic chybu vjizdi do pisku a dostava se pred nej na 5. Tesar. Nez se stihne Adamovic vratit, tak ho jeste predjede Hemmer s Markem Kubanem a jeste ho stihne predjet Maliar, takze se Adamovic propadl na 9. pozici.
Ve 14. kole 25 min musí odolavat tlaku ve 2. sektoru Hemmer Adamovici a nasledne Maliarovi, protoze Adamovicovi se podarilo predjet nakonec Maliara, kdy tento jezdce udelal chybu v zatacce c.1 a vyjel mimo trat.
Adamovic podjizdi Hemmera v jedne ze zatacek v 2. sektoru, ale dochazi k lehkemu tukanci a bohuzel Hemmer vyjizdi mimo trat podle svodidel, kdy jeste do svodila trefi a stihne ho predjet Maliar a Maliar jeste v jedne zatacce predjede Adamovice a dokonce zavodu uz nam takto zustane poradi.
Nasledne poradi, tak jak dojeli jezdci v tomto zavode uvidite v nize prilozene tabulce.
Timto Vas chci pozvat na dalsi zavod, ktery se pojede za 14 dni v utery 22.4.2014 na italskou trat Imola, kdy kvalifikace zacina v 18:30, tesime se na Vas.